Bones pràctiques mediambientals

27/08/2021 Actualitat

Bones pràctiques mediambientals

Benvolguts Veïns/es,

Per tal de millorar la qualitat mediambiental dins del nostre municipi, us demanen la col·laboració de totes i tots els vilatans amb el nostre entorn.

Tal i com sabeu, en tot el municipi disposem de contenidors per la recollida selectiva d’escombraries i que entre tots/es agrairem molt que llenceu les bosses dins d’aquest i no pas que ho deixeu al costat.

Respecte a la RECOLLIDA DE VOLUMINOSOS, recordar-vos que podeu deixar-los al costat dels contenidors amb una antelació de 24 hores prèvia a la recollida per part del Consell Comarcal, que es produeix el 3er dijous de cada mes. No cal dir, que si ho deixem abans del termini, el que fem es perjudicar als veïns/es de l’entorn més proper i malmetre la nostra pròpia imatge.

Dates recollida voluminosos 2021:

Març

Maig

Agost

Des

21

18

22

20

17

22

19

23

21

18

20

El primer dissabte de cada mes i dins de l’horari de 9-13h. i 16-19h. hi ha instal·lat el contenidor de DEIXALLERIA MOBIL, situada a la zona verda de l’Av. Catalunya, 70. Les deixalles han de se entregades al mateix dia, a la persona encarregada del contenidor.

Dates deixalleria mòbil 2021:

Març

Maig

Agost

Des

2

6

3

30 abril

5

3

7

4

2

6

4

Agrairem que si s’ha de deixar un volum gran de deixalles ens ho comuniqueu trucant a les oficines de l’Ajuntament al telèfon 977655257 (De dilluns a divendres de 10 a 13,30h) o bé per e-mail: aj.noudegaia@altanet.org a fi de poder avisar a l’empresa que recull les deixalles i vinguin preparats amb un camió adient.

També cal recordar que per un volum gran de deixalleries o voluminosos teniu a la vostra disposició el Servei de Deixalleria de Torredembarra (ubicada en Pol. Ind. Roques Planes Parc. 15).

El telèfon d’informació de Deixalleria: 977645819

Per aquest motiu, i des de les regidories de Serveis i de Medi Ambient, us demanem que realitzeu un petit esforç alhora de deixar les deixalles, voluminosos a la via pública. Amb aquest petit gest tots col·laborarem a mantenir el nostre poble més net, endreçat i agradable.

La Nou de Gaià, agost de 2021